Jeg er den lykkelige ejer af en PS3, og har været det siden December sidste år, desværre er jeg kommet i en fase hvor jeg lige er rykket væk fra mors kødgryder, og må klare migselv med den mjød der nu engang er i køleskabet når jeg engang husker at gå på jagt
Problemet er så bare, at når man nu står på egne ben, så er der ikke råd til nogle nye PS3 spil, desværre, og som bonus, så nægter jeg at bruge 500 kr. om måneden på at se lidt TV kanaler. Nu har jeg så set alle mine DVD'er en 3-4 gange, og det begynder i det hele taget at blive lidt kedeligt.
Derfor ville jeg gerne have lidt mere ud af min PS3 nu, jeg ved man kan bruge den til en del filserver, medieserver, musik server og hvad der nu ellers hører til, derfor tænkte jeg på hvad i egentlig bruger jeres PS3 til, og om i havde nogle gode "tweaks" og sjove løjer til sådan et dejligt stykke elektronik?
Hvis vi finder på noget som jeg kan bruge, så vil jeg gerne kreditere med et billede af mig i mit vikingetøj (1 uge gammelt", så har i da også fået noget sjovt ud af det
Hav en fortsat god aften køre med-vikinger.